رسته خاک

توضیحات وبلاگ توضیحات وبلاگ

رسته خاک

توضیحات وبلاگ توضیحات وبلاگ

آدم می شوم به همین زودی !

به چین همین کرکره ها ، صاف نمی شم با آب و بخار

به همین خالیِ خیالم ، می ترسم صاف نشود آسمان

به همین خالی سفره ی زمین ، یخ می شوم در این نسر دیوار

به همین بودن یلخی ، کم کم می ترسم از این شعله های خورشید

  

نظرات 8 + ارسال نظر

به همین صدای فرهاد قسم لالمونی گرفیتم

به همین زیبایی نت حضورت راست می گویی
به همین زندگی دوگانه ی حسامیکا راست می گویی .


یا علی.

هدیه 1389/05/09 ساعت 16:00

ترس شنیدن از تو سنگین است

و گاهی نگفتنش برای من سنگین تر
نمی دانم این روزها چاه خوبی برای داد زدن هست


هدیه زندگی بزرگ است ( حال با هر ترکیبی می خواهی بخوانش )
نمی شود پس فرستاد.

یا علی.

هدیه 1389/05/10 ساعت 15:46

آره بزرگه

با هر ترکیبی بخونمش موافقم بزرگه

6 سال تو چه جاده ی قشنگی می رفتی میومدی

از ذخیره متنفرررررم

کوریون 1389/05/21 ساعت 20:44

دارم میام شرکت .. نرو

هدیه 1389/05/23 ساعت 16:39

آدما می میرن بعدش ۲۰ ساله میشن

به این نمی گن مردن ، می گن خواب دم عصر
کوتاه و گیج کننده و در نهایت انرژی زا


همه چی نشانه است ، حتی این سوال که چرا در 364 روز دیگر به دنیا نیامدم و خیلی چیز ها...

به نشانه هایت این عدد عزیز را اضافه کن
شاد باشی بیست عزیز
یا علی.

هدیه 1389/05/24 ساعت 18:52

نشانه های من بد جوری فالش می زنن

شاید مجبور به نشانه دزدی بشم

سلام سلام وباز هم سلام
ممنون که سر زدین
نوشته هاتون خوبه...
در پناه مولا یا علی...

علیک سلام ٬ علیک سلام و باز هم علیک سلام
ممنون واسه ورق زدن اینجا
نوشته ها رو ولش کن ٬ ولی مولا علی و هستم

در پناه مولا

یا حق.

سلام
ممنون
منم لینکتون کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد